SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 21 juli 2011

Helt slut

Vi har rensat och städat i 3 hela dagar nu,från morgon till kväll. Nu finns det inte en endaste liten låda eller vrå som inte är fin:).



Nu ska jag krypa ner i badet och läsa en ny tidning,Martin ska fixa det sista med städet.

Ikväll ska vi slappa i soffan och se på Åsa-Nisse.



Någon som har sett den?
Jag gillar ju många av skådespelarna och hoppas den är rolig.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Japp! Såg den faktiskt igår! För min del var den bättre än jag trott. Hade absolut de sämsta förväntningarna på den. Men samtidigt är det ingen film ja skulle välja att se en gång till... Nej, en gång räckte.

Såg en film till igår som jag tyckte va jättebra! Har glömt vad den hette... Återkommer med en recension på min blogg en dag!

Natti!

ylvisen sa...

Gud va skönt, underbart!