SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 4 september 2011

Dagen efter kvällen före..




Jag mår toppen idag och det kan bero på att jag fick följa min man hem mycket tidigare än planerat,han blev lite överförfriskad... Men det var skitkul så länge vi var med i matchen,festen var i samma lokal som vi hade vår bröllopsfest och dom som är festfixare sjunger och uppträder och dom är så jäkla bra!

Tack Elin och Andreas för att vi fick komma på er fest!

Just nu sitter jag och njuter av en kaffe och blå himmel.

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Härligt att du mår bra men trist att ni försvann lite tidigare :)! F-n va kul det va! Mår dock uselt idag. Som man förtjänar förmodligen :)!

Kram!

Anonym sa...

hehe han kanske hade behövt åkt med ett arv? ;)

Kram Lisa

Mor sa...

Skyll på Martin du..;))

ylvisen sa...

Ha ha usch jobbigt, orutinerat! Kul att ni hade kul så länge det varade :)

elin bjurström sa...

Det var jätte kul hela kvällen, vi är jätte nöjda. Tyvärr mår jag piss idag men det var det värt... Hälsa mannen. Kram