SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 1 november 2011

En bra tisdag..

...har jag haft idag,började med en kaffe ihop med Camilla och Alice.
Sen åkte jag och Mira och storhandlade medans Lucas var hemma med Bella,smidigt när barnen växer upp även om jag gillar bebisar:)
Nu är kylen fylld och jag ska testa lite nya maträtter.
Idag började jag med DEN HÄR KÖTTFÄRSLIMPAN
fast ingen blomkål utan jag gjorde en kantarellsås till.

Sen har min fina vän Emma vart här på fika,vi jobbade ihop förut men hon har flyttat från Hjo så det är alltid kul att träffa henne.



Bella äter jättebra och har tuffat till sig rejält,vet inte om hon växt,hon är fortfarande lika stor som min hand ungefär:).



Ikväll har jag även besökt gymmet,var lääängesen jag var där men nu sitter jag slutkörd efter ett härligt spinning-pass,trodde jag avskydde spinning men bra instruktör och bra musik gör det kul!

Nu är det outsiders!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

ylvisen sa...

Söt liten råtta

Bra jobbat med spinningen!

Kram