SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 21 mars 2012

Broccolimos

Idag blir det ugnsbakad falukorv
och till det har jag gjort broccolimos



Får tacka kära mamma för att det blir helt perfekt konsistens,fick en sån här maskin av henne:



En slags mixer som jag använder väldigt mycket!

Moset är bara kokt broccoli med en skvätt grädde och kryddor,mixa och färdigt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

farmor sa...

Om jag vore hemma skulle jag komma direkt! Kan man önska sej det när man kommer hem??

ylvisen sa...

Bra grej!! Gött, typ som blomkålsmos, fast där är det väl Philadelphiaost i oxå.

Kram och puss till Ebba idag!

Jenny H sa...

Ja det är nog godare än det ser ut ;)! Broccoli är ju en fantastisk grönsak! Mmmmmumma!!

Ja grattis till ebbisen!!

Kramar!