SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 2 juli 2012

Sjuk igen...!

Har säkert vart förkyld 5 gånger i år redan,jag brukar aldrig vara sjuk:(. Har jobbat idag men känns som lite feber. Köpte mivitotal igår så nu ska jag se om det hjälper med vitaminer.



Annars är allt bara bra,några har börjat sin semester på jobbet så jag har fått köra en annan maskin än vad jag är van vid men det gick fint det med.

4 arbetsdagar kvar,på fredag är det sommarfest:)!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Usch din stackare..
Låter som du drabbats av mitt fantastiska immunförsvar :(
Nu får du repa dig ordentligt så du kan dansa på borden på fredag :)!

Kram!

Mor sa...

Nu är det så att mor är med på festen så då blir det lungt å städat;)

Kram!