SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 30 september 2012

Hejdå Stockholm




Igår sprang vi 15 km på lidingöloppet,vi sprang för svenska downföreningen. Det var sjukt jobbigt,när det var 5 km kvar kändes benen som spagetti,så backigt hela tiden och jag har ju knappt tränat... Min tid blev iallafall 1:45:43 och det är jag nöjd med,hade velat komma under 1:40 men det var innan jag visste terrängen.

Efter loppet åkte vi(jag,Camilla och Ylva) till hotellet och tog lite vin och en dusch. Sen gick vi en sväng på stan men var rätt möra i kroppen,när vi vinkat av Ylva slog vi oss ner i en soffa på ett café och blev sittande:)



På kvällen blev det resturang,plankstek och pannacotta. Tillbaka på hotellet kröp vi ner i sängen kl 21 och kollade på film:).


Idag har vi njutit av en god hotellfrukost och kikat i affärer,nu sitter vi på tåget på väg hem!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Duktiga ni varit nu tycker jag!!!!!!

Kramar!

ylvisen sa...

Så jädra nice helg! Bra kämpat oxå!
Kram