SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 20 november 2012

Tiden går

Måndag igen och som ni märker hinner jag inte riktigt med allt jag vill för jag tycker fortfarande det är kul att blogga men glömmer av att ta bilder och blogg utan kort tycker jag är riktigt tråkigt!



Detta har hänt:Wilma var barnvakt åt Ebba och Mira i lördags så jag och Jenny kunde gå till Jenny och Mojje och kolla på smycken. Jag köpte mig några armband och en ring.



Ringen:)



Ett av armbanden.






Vi har även haft egen pyssel-tillverkning och gjort både halsband,armband och fina teckningar.



Just nu sitter jag och Bella i sovrummet,Martin kollar på hockey(trök) så vi kollar på småstadsdrottningar:).

Jag fick min nya iPhone 5 idag,den känns bra,smidig och snabb!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Kul med nya fånen!!! Du får lämna ett utlåtande när du använt den ett tag! För mig blir det ny mobil nästa höst så jag får vara lite avis på dig nu!!!

Kram!