SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 26 januari 2013

Helg igen..

Veckorna går alldeles för fort fast jag är uppe 19 timmar och sover 5 för att hinna allt;).

Denna veckan har vart lite körig då jag haft 3 tårtor + en smörgåstårta beställt,så då har det blivit jobb på natten eftersom jag går till jobb 13 och kommer hem vid 23:30 har jag fått göra tårtorna efter jobb men tvingat mig i säng senast 2 eftersom jag går upp med Lucas 7.

På förmiddagen innan jobb hinner man inte mycket mer än äta,plocka,laga mat,äta,plocka och lämna Ebba och Mira..

Här har ni resultaten iallafall,tur det är så kul annars hade jag inte pallat:






One direction till en på jobbet.



En likadan till samma tjej som förra helgen,blev lite annan prinsessa och en groda.






Och en hemmabio-tårta som Martin hade med till den affären han köper stereo-grejer av.




Och en smörgåstårta.




Nu ligger jag här och laddar om för imorgon ska Ebba ha barnkalas men det blir glass istället för tårta,hon blev ju så ledsen sist när vi skar sönder Pippi..

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

ylvisen sa...

Supercoola! Bagare jobbar ju på natten... Fast det lät jobbigt... Kram