SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 28 januari 2016

Kvällsjobb

Så härligt väder igår,åt ena hållet iallafall för det var riktig jäkla motvind i starten men här på bilden har jag fått vinden i ryggen och solen kika fram.
Det är mest träning som gäller den här veckan när jag jobbar kväll,går upp 7 och skickar iväg barn till skolan,sen äter jag och Mira frukost och kollar lite på nyheterna,plocka iordning,träna på gymmet eller som igår passade jag på att springa ute för Mira började tio eftersom hon har 5-årsgrupp på onsdagar annars lämnar  jag Mira kl:13 och innan lämning äter vi lunch så man hinner inte mycket mer på förmiddagarna men imorgon är det ledig fredag det är ju det som gör så att kvällsveckan är ok!

Inga kommentarer: