SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 1 februari 2009

Johan 30 år


Dagen efter festen,känns i mitt huvud:-)
Det blev en lyckad kväll, Johan blev överaskad så kul!
Vi fick stå och gömma oss i en korridor,sen hörde vi när Johan med familj kom,Anna satte igång hotel california med Eagels och då gick vi ut och han blev chockad. Här kommer lite bilder,batteriet i kameran tog slut nu när jag skulle ladda över bilderna men jag har några bra kort:
Förfest:
Nere på bryggan:
Väntar i korridoren:
En glad Johan:

7 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen en riktigt lyckad kväll igår,, jag hade såå kul!

Tänkte kolla om jag får låna den där filmen sen?

Kram!

Anonym sa...

Tack allihopa för en LYCKAD fest!!! Jag blev verkligen chockad=)

Skolgatan sa...

He,he kul Johan att du läser min blogg;-)

ylvisen sa...

Ni ser ut att ha trevligt! Kul oxå att en annan smygläsare kan ge sig till känna :o)

Anonym sa...

Ja festen verkar ha varit väldigt lyckad! Så länge jag var med så hade jag jättetrevligt o alla var så glada och positiva!!
Kul att du tagit lite bilder så man får ta del av resten av festen oxå :-)!

Ylva,, ja smygläsare finns nog överallt! Själv skulle jag aldrig fixa att va en smygläsare eftersom jag aldrig kan låta bli att kommentera :-)! Fast visst kan jag krypa till korset o medge att jag varit inne på din blogg ett par gånger för att få om möjligt mer tips och inspiration i mitt arbete med Ebba men jag har aldrig lyckats få iväg någon kommentar för det har inte funkat.. Ser ju inte likadant ut som här.. Skrev en lång kommentar angående ditt inlägg om Felix idagbok.. Hade lite frågor om den men jag fick söka info på nätet istället!

Ha nu en bra söndagkväll!

Tack för en trevlig blogg Jessica!

Kram kram!

Sorkfröknarna sa...

Huvudvärk är priset man får betala för en rolig fest. Roligt den blev lyckad.

Anonym sa...

Hehe JEssica tänk vi fyller 30 i år! Vart i hela friden har den tiden tagit vägen????Kram Petra