SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 10 april 2009

Långfredag idag


Fler sånna här dagar tack!:-)

Ebba dansa till radion när jag lagade mat idag:



Vi började dagen med att åka och storhandla i Skövde,avslutade med ett stopp på Mcdonalds,Lucas åkte rutschkana och hittade en kompis att leka med,dom hade jättekul.



När vi kom hem fick jag reda på att Jennie var i Sverige så då bjöd jag hit henne och Fia på lite vin,tyvärr var Jennie tvungen till att köra bil senare så hon fick cola,men jag och Fia fick njuta av ett gott glas rött i solen.


Martin har jobbat på och lagt tegel på taket,fint va?


Nu har jag och barnen klätt påskriset och planterat lite blommor,imorgon hoppas vi på lika fint väder så ska vi ta bort löv och göra fint på framsidan.

3 kommentarer:

Jenny H sa...

GLAD PÅSK!!!!

Hoppas ni får en riktigt fin dag!! Nu ska jag dra till "fölkabo" och hälsa på en gammal vän!

Många kramar från oss!

Jenny o Mojje

Fisan sa...

Sköna unge! Ser att hon har mammas taktkänsla!!! ;-)

ylvisen sa...

Gud vilken cool tjej! Ja härligt väder!

KRAM