SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 27 maj 2010

Sova på dagis



Ikväll lämnade vi Lucas på dagis,när man går sista året så får man sova över en gång. Lucas var så glad när jag lämnade,han har pratat om det här ett år,sen dom förra 6-åringarna sov över=). Dom skulle äta pizza,mysa och sova.
Han hann testa sin nya cykel och det gick jättebra,vi cyklade till kiosken och köpte glass.
Vi har haft möte på dagis med Ebbas assistent och hennes chef och en specialpedagog,det kändes super,vi är ju så j*vla nöjda med Jenny,går inte få nån bättre! Vi gick igenom åtgärdsprogrammet och jag tycker vi låg helt ok till.
Ebba avslutade sin dag med ett bad,hon skulle behöva bada flera gånger om dagen om man ska hålla henne ren,allt fastnar i håret så imorgon ska vi försöka göra lika bra flätor som Ylva gjorde när dom var här,jag är inte lika bra på inbakade flätor men jag tränar.

2 kommentarer:

ylvisen sa...

PUSS!

Jenny H sa...

tack... du är allt för snäll...
*rodnar*

Trevlig helg!