SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 24 augusti 2010

Konstigt väder...


Det har vart sol sen regn,sol,regn.... Nu kom regnbågen,så fin. Idag har vi vart på babycafe,massa bebisar var det,trevliga mammor och gott kaffe=). Lucas har lekt hos Linus och jag passa på att åka och handla mat,så nu finns det lite i kylen igen. 
Nu ska jag inte säga för mycket men 2 nätter i rad har Mira sovit 19-7,helt underbart skönt och det är bara att lägga henne på kvällen,inget gnäll sånt gillas på Skolgatan.

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Oh det lät härligt, vi håller tummarna för att hon fortsätter sova så!

ylvisen sa...

Va jobbigt, jävla skitdator!

Nu finns det text till mitt lina-inlägg, du hann nog inte med den, skickade från mobilen och skrev sen...

kram

Sara sa...

Vilken duktig tjej du har! Min lilla godbit käkar fortfarande på nätterna... : ) och jag är för trött för att strejka! ; )