SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 21 april 2012

11 frågor

Jag har blivit utmanad av Jennie

Sen ska man utmana nya och hitta på frågor men det orkar jag inte,men om nån känner sig sugen får ni gärna svara på samma frågor som mig.

1. Vem, förutom din familj, känner dig bäst?
Svar: Det är nog Fia och Sofia som känner mig bäst och även Ylva berättar jag det mesta för...

2. Vad gör du helst en söndag?
Svar: Helst är det en varm solig dag och då är vi på badet:),annars hittar jag gärna på nått med familjen,grilla korv eller hälsa på vänner.

3. Vilket tvprogram måste du se?
Svar: Big brother!!

4. Är du nöjd med ditt liv?
Svar: Otroligt nöjd!!

5. Har du något favorit klädesplagg?
Svar: Mina pyamasbyxor:)

6. Vilket är det vackraste stället du varit på?
Svar: Idre,helt fantastiskt.

7. Vilken mat bjuder du helst på när du ska ha gäster?
Svar: Tacos,alla gillar väl det?

8. Vad är det första du hade gjort om du hade vunnit 1 miljon?
Svar: Betalt huslånet.

9. Hur ofta äter du godis/snacks?
Svar: Mörk choklad,nötter fredag och lördag

10. Hur tror du andra hade beskrivit dig som person?
Svar: Glad,positiv och världssämst på att planera och planerar jag så har jag kasst minne så då glömmer jag:)
11. Vilka städer har du bott i?
Hjo och Skara.




- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

ylvisen sa...

Tack hjärtat! :) Bra att jag brukar planera åt dig! Kul att Idre satt sina spår!

Kram!