SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 22 juli 2010

Min torsdag




I förmiddags var Camilla,Tuva och Alice här på fika. Så trevligt!
Sen har min dag bara handlat om städning och det ska fortsätta imorgon med...
Min kväll avslutades med 2,5 km i högaliden,jag orkade runt utan att gå,väldigt bra av mig=) Nästa gång ska jag ta en längre runda. Fia var med men hon sprang 5 km så vi sprang inte ihop och jag trivs att få flåsa själv....

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Åh vad duktigt av dig! Heja på! Både städ och löprunda!

Ha de gött nu så ses vi en dag efter våra semesterresor!

kram!

Emmas keramik sa...

DUKTIGT!!! Att du inte gick var ju jätte bra. Du hade säkert rätt tänk hela rundan då :)

Emilias sa...

Flåsa själv är det bästa tycker jag med :)