SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 15 juli 2010

Tack Jenny


Ebba är hemma efter en heldag mef Jenny H. Hon verkar nöjd med dagen,det förstår jag för ni ser ju vart dom ätit=). Dom hade även vart i Falköping på zoo,gått i affärer tror jag för hon har en ny tröja på sig och även minizoo i Tibro. Här hemma har vi haft det väldigt lugnt,inget gnäll och bråk. Vi har vart i brevik och badat,sen satte jag igång att tvätta våra soffor och putsa fönster och då kom ju självklart regn,men nu är det sol igen så nu ska jag fortsätta.

5 kommentarer:

Mor sa...

Hon ser så nöjd ut:)
har säkert varit en mycket bra dag kan jag tänka mig!
synd bara att hon var tvungen att åka till M-C Donald det var väl inte så populärt kan man tro??;))
Kram

Jenny H sa...

TACK för lånet av lilla skruttan! Dagen har bestått av idel skratt och glada miner! Inget gnäll och gnöl! En helnöjd tjej med andra ord :-) (eller TVÅ rättare sagt!).

Min dator strular så jag kan inte lägga upp några bilder från dagen på min blogg än men förhoppningsvis senare...

KRAM!

Jenny H sa...

Nu har jag strykt datorn medhårs så nu finns dagens bilder på min blogg!

Kram!

ylvisen sa...

vilken härlig dag. Måste kika på bilderna hos jenny.

ylvisen sa...

vilken härlig dag. Måste kika på bilderna hos jenny.