SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 18 augusti 2010

Träning

Japp jag har vart riktigt duktig och kommit igång,jag gillar att röra på mig men tanken innan är jobbig. Men nu har det blivit högaliden med 2,5 km löpning och lite promenader utöver det,gött! Igår var första gången i mitt liv jag sprang och inte tänkte på att jag ville gå eller vara i mål...

Vad är det med min blogg då,designen är inte som vanligt och jag har inte ändrat på nått,får kika på det en dag,nu ska vi se på film,Martin har sista semesterveckan nu. Monkey town var så lugnt,typ 10 barn helt perfekt!

4 kommentarer:

Camilla J sa...

Vad duktig du är som springer.Jag har en plan på att oxå snart komma igång.Det är ju så gött när man kommer över den där tröskeln när man får lite ork och inte tror man ska dö i första uppförsbacken.
Vi kanske kan ta en promenad nästa vecka?
Kram

Skolgatan sa...

Ja gärna!

ylvisen sa...

Ja va skönt att du kommit igång!! Bra jobbat, snart springer du femman!

kram

Jenny H sa...

Ja du är så duktig! Det är ju den där berömda tröskeln som ibland är så satans HÖG!! Helt omöjlig att ta sig över om man inte ger sen den på det! Bra jobbat vännen!

Kram!