SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 8 augusti 2011

Måndag

Och allt vad det innebär,bättre mat och mer motion:).

Blev en morgonpromenad med Fia och barn,sen lämnade jag Lucas hos Linus och nu är dom här och leker.



Har bakat ägg och baconmuffins,perfekt mellanmål för oss som tagit bort bröd,potatis och pasta. Dessutom gillade Lucas dom och ni som känner han vet att det kan vara svårt att få i han mat,då är det bra med en matig muffins. Kommer dock fuska med lite alkohol på onsdag för då är det fest!



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

elin bjurström sa...

Hur är receptet på de muffarna? Jag borde inte heller äta så mycket kolhydrater men jag vet inte vad jag ska ersätta kolhydraterna med... Middagen skulle funka men frukost och kvällsmat blir svårt. Vi ses på onsdag. Kram elin

ylvisen sa...

Heja heja!

Jenny H sa...

Skönt att börja lite nytt liv efter semestern! Själv fick jag ju börja lite tidigare än vad som var tänkt men jag tror hela kroppen tjänar på ett sundare leverne!

Säger som Elin, vill gärna ha recept på de där muffinsen!

Kram!