SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 7 februari 2012

Ebba-tid




Det bästa med kvällsveckan är tiden jag får med denna fina tjej<3. Igår sövde jag Mira i vagnen så hon fortsatte sova när jag lämnade,men då hade jag lite ärenden innan så hon kunde inte sova hemma. Idag sover hon hemma och då får jag tid med Ebba i lugn och ro.
Nu blir det kaffe annars somnar jag... Jag slutar 23:12 och går hem så jag är hemma vid halv tolv och då är det svårt att komma i säng,sen måste jag upp 7 med Lucas men sen kan man ju vila när han gått till skolan men det har jag inte hunnit idag.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Myyyyys-Ebba :) Nu blev jag sugen på kaffe! Längtar tills jag får prova er nya!

Kram

Jenny H sa...

Tror det där är ömsesidigt :)! Ebba uppskattar ensam-tid med sin mamma <3

Kram!

Nathalie sa...

så söööt!