SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 6 februari 2012

Eftermiddagsjobb

Denna veckan är det kvällsjobb som gäller,skönt att inte gå upp så tidigt men tråkigt att bara få träffa Lucas 1 timme på morgonen:(.
Mira måste även hinna äta och sova innan dagis,dom börjar 13 så jag funderar på att äta sen gå en runda med vagnen innan så kanske hon somnar och sover vidare en stund där. Får testa mig fram till det bästa.







- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

ylvisen sa...

Söööta ungar! Kan du inte få lämna dom lite tidigare vid 11 så de blir mä på rutinerna lite bättre?

Har upptäckt att jag tror att du inte skrivit något men att du faktiskt har det men att jag inte ser det på min sida, ska skärpa kontrollen!

Ha det så bra på jobbet! Kram