SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 31 augusti 2012

Fredag

Skönt med helg,har vart så trött den här veckan men inte så konstigt när klockan ringer 4:40 och jag aldrig lär mig komma i säng på kvällen...

I måndags var jag och Jenny hos Ebbas logoped,fick tips på träning och hur vi ska jobba vidare. Hon vill att vi ska lägga till pekprat,det är att man ska kunna berätta vad man vill eller har gjort
med bilder,då skulle hon kunna förmedla sig lättare till dom som inte kan tecken eller förstår hennes prat.

I tisdags hade jag fina vänner här på fika,alltid lika trevligt.

Igår var jag på mitt första bodypump-pass det var kul och värker skönt i musklerna idag.

Det var lite uppdateringar från vår vecka:)


(just nu)
Tjejerna badar,Lucas leker med en kompis och Martin verkar fått lite lust till att hålla på nere i källaren igen,skulle vara skönt om det blir klart någongång.


Bella hänger med oss i badrummet,hon gör inte ens utslag på vågen:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Mor sa...

Åh vilka söta badbrudar!!och den kraftiga voven;)
Kan inte jag få låna den vågen om den inte ger utslag?(för min gör dä)...;(

Kram!

Jenny H sa...

Förstår om du är trött!!! Herregud! Så dax på dygnet sover jag som skönast!
Jag vill byta kropp med Bella...