SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 10 augusti 2012

Ledig fredag




Blir logoped-besök idag med,tur jag har min pappa som kan ha Lucas och Mira under tiden.

Skönt med fredag och ikväll är det handboll!!

Någon som såg programmet om downs i onsdags? Jag tänkte se på datorn senare för jag har bara hört hur härligt och positivt det var och det gillas starkt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Ida sa...

Vad för program? :) hoppas allt är bra med er?

Camilla J sa...

Hej på er. Härligt med fredag jag såg programmet missade dock lite i början, men det var väldigt vea och positivt. gillas mera sånt. Så du måste absolut se det. Kram

Camilla J sa...

Oj bra skulle det stå inte vea :)