SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 21 oktober 2012

Florida

Herregud vad vi har det skönt,vilket land!









Resan var lång,ett dygn från dörr till dörr.. Men alla barn skötte sig helt fantastiskt.












Igår var det bad hela dagen både i våran pool(den på bilderna) men även den som hör till området.

På kvällen åt vi på ett steakhouse och vi kände nog av tidsomställningen allihop men värst var det för Mira som somnade sittande:)




Idag har jag och Hanna shoppat,jag hittade lite tröjor,vinterjacka,uggs och träningskläder men vi hann bara hälften av affärerna men vi ska tillbaks en annan dag.

Nu ska jag hoppa i poolen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Malin sa...

Amen herregud va underbart! Egen pool och allt, fy va härligt. Njuuut! Kram

Jenny H sa...

Ja alltså som du vet är ni ju iväg på en av mina drömresor just nu och jag vill veta ALLT! I detalj!!
Ha det underbart!!!!!

Kramar!!!