SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 23 oktober 2012

Minigolf

Dagen började med frukost på Ihop,jag åt bacon-omelett och amerikanska pannkakor,mätt fortfarande..

Sen åkte vi och kika lite och spelade minigolf där det fanns alligatorer som man fick hålla i,tyvärr ryckte den till rejält när det var Lucas tur så han vågade inte hålla men vi klappade den iallafall.


















- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Oj oj oj! Så härligt!!! Kul att få se en del av det ni upplever!!! Känns konstigt att det är så varmt mitt i hösten :-)!

Kramar!!

farmor sa...

Vad ni verkar ha det trevligt!Dagarna går fort men ni verkar ligga i.Alla barnen trivs?Bara att kunna bada måste vara härligt!
I dag skiner solen lite och det är undantaget. Vi packar och gör små högar och det känns bra.Kramar till er alla!!
Kerstin o Larsåke

ylvisen sa...

Ser toppen ut!!

Som vanligt ser jag inte när du uppdaterat, därför har jag inte hunnit med att läsa, men har givetvis läst ifatt nu!

KRAM