SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 6 december 2010

Dåligt med bloggande..

Blev inget skrivet igår,hände inget så kanske därför. Ebba var pigg,hon sover än men idag har jag tänkt att hon ska till dagis igen. Jag storhandlade i Skövde igår och jag var inte ensam. På eftermiddagen var Lucas på handboll,det är jättekul att titta på dom och se utvecklingen för det är redan skillnad mot första träningen.

Hoppas,hoppas vi alla får vara friska ett tag nu,vill ha igång lite vardag nu innan det är julledigt.

Hoppas ni alla får en härlig måndag,det ska jag ha med teckenkurs ikväll:)!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Vi håller tummarna! :)

Jenny H sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
TECKENKURSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!