SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 20 december 2010

Julkort!

Har läst på YLVAS blogg om julkortspengar som kan skänkas till nått bättre,så därför bestämde jag mig för att skänka pengar till THEAS insamling,ni kan läsa om Thea HÄR. Har inte fått tummen ur att ta kort på barnen och istället för att ha dåligt samvete över det gör vi nått bättre av pengarna!

Men jag tackar för alla fina julkort vi fått!

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Mycket bra härliga du! :)

KRAM

Jenny H sa...

Fint av dig <3!

Malin sa...

Åh va gulligt av dig, TACK! Jag tror jag ska göra detsamma...alltså jag mår nästan dåligt bara jag tänker på julkort. Det ska ju vara kul och klaffar allt så är det ju det, men annars är det ju faktiskt bäst att skita i det. Har tagit bilder som jag inte blev nöjd med så det känns bara fel att lägga ner flera hundra kronor på den bilden när alla som är intresserade kan kika in på bloggen och se bilder hela tiden. Skönt beslut, TACK till dig och Ylva. Kram Malin

ylvisen sa...

:)