SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 26 december 2010

Kamera







Igår var Martin i Skövde och köpte den här kameran,vilken skillnad på bilder men ack så mycket att lära. Nu kommer jag kunna ta fina bilder:),har velat ha en systemkamera lääänge.
Idag hoppas jag vi alla är friska och kan ta oss ut i kylan en stund.






Jag fick Bingos bok i julklapp av Martin,den är jättebra än så länge iallafall.
Jag kanske blir lika känd som han nu med vår nya kamera,ska nog satsa på nakna killar;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

farmor sa...

Jag tycker att du har tagit fina bilder nu också men det kan säkert bli ännnu bättre!Hör av er när ni är friska så vi vågar komma på besök.

Kramar farmor

ylvisen sa...

Låter som en bra idé! Prova att ta på martin och lägg ut här så kan vi se om det blir nå bra bilder och om han är något att bli känd över :)

Kul med kamera!

Jenny H sa...

usch för denna magsjuka... Får hoppas ingen annan får det nu.
Fota med systemkamera är ju som en drog... Det är ju en hel värld av finesser! Kul!

Nu är det snart dags för julkalas igen, mer mat å godis... Blir trött å sweg när man äter å sitter å äter lite mer.. Men det är samtidigt väldigt mysigt!

Vi hörs imorgon! Kram!