SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 1 februari 2011

Grattis Elsa!







Idag fyller gamla Elsa år,pinsamt men jag vet inte vad hon fyller,jag trodde 13 men det hade jag skrivit förra året:),vi firar hennes 14:årsdag idag då,tror inte hon bryr sig,sen ska jag leta reda på gamla kort så jag kan få reda på hur gammal hon är...

Vi har vart på babycafe och nu är Linus här och leker,jag ska städa,fy vad skitigt det är!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

ylvisen sa...

Ha ha ha...

ja men grattis lilla vovven, hur gammal du nu må vara :)

Anonym sa...

Det där med åldern på hunden är inte alltid så lätt att komma ihåg *ler*

Jenny H sa...

Ja grattis lilla vän!
:)

Jennie sa...

Grattis vovven :)
Fin bloggen har blivit :D

Mor sa...

jag kan bara upplysa om att vi köpte dessa 2 gosingar år 1997 sedan är det upp till dig att räkna ut hur många år som har gått sedan dess..;)
Jag vet för Chiko var 4år när Siri kom till oss(o han var född 1993)
Grattis Elsagumman!!
(Och en tanke till syrran:(
Kram!