SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 24 februari 2011

Välkommen tillbaks...


Igår efter snart 11 månader hälsade jag äntligen på jobbet,hade med mig fika och Mira,även Emma som har slutat var med,vi var där i 3 timmar,var trevligt att träffa alla igen och nästan alla hann nog tyvärr äta av mitt fika....
Eftersom besöket slutade med att Mira kräktes ner hela henne,lite av mig och ganska mycket av golvet i matsalen. Hoppas alla mina vänner klarar sig från detta nu.

När vi kom hem blev det bad,sen fick hon lite välling men det kom upp över mig:(,så det blev en dusch för båda igen sen somna hon och idag är hon pigg.



Vi håller oss hemma resten av veckan och hoppas slippa få mer besök av maginfluensan...

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

ylvisen sa...

Ops...

Men det är bra att det kommer nu! :)

Jenny H sa...

Se nu till att bli friska och lämna den där skiten nu!

Krya på er!
Kram!