SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 4 februari 2011

Prylar

Ibland är det bra att ha en prylgalen man,säg inte till honom att jag tycker det för jag brukar mest gnälla när han kommer hem med nya grejer men sen är det nog jag som använder det mest:).
Det senaste är nån grej som gör att man kan spela spotify eller radio på stereon trådlöst genom ipaden,så jag kan ha min spotifylista på hög volym vilket gör att jag får lite mer städlust,visst är det lättare att städa till bra musik?

Här har ni grejen



Den lilla vita till höger har vi,sonos heter det.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Hoffa sa...

Det pratade Johan om att vi oxå skulle ha. Bra att den var bra då=). kram kram

Jenny H sa...

Samma här hemma :)! Har man en IPad så är det ju fint att kunna utnyttja den till max! Och ja, städlusten blir definitivt större om man har bra musik på hög volym, allra helst en brilliant punklåt men spotify tycks ha tagit bort bästa punken?!

Ha det så bra i helgen nu då!!

ylvisen sa...

Jag brukar gnälla men jag är bara avundsjuk! :D