SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 6 november 2009

Alltså...

jag fattar inte hur fort veckorna går,känns som det var fredag nyss,mitt liv bara rusar iväg och ändå känns det som jag inte gör nått.

När jag kom hem från jobbet hade Martin städat,jättefint och lukta gott,vad skönt att komma hem till det. Så jag har hunnit ta ett bad,handlat mat och en dop-present till Filip,vi ska på det imorgon,han ska få en söt bok.

Ikväll blir det hemmagjord pizza,vi gör en på tjock botten,jättegod. Får lägga ut receptet här någon dag men inte idag,jag är för trött.

Har gjort iordning Herman också,han blev klar 1 dag försent för jag glömde mata honom den dagen jag skulle,men han bubblar fint så han har nog klarat sig. Tänkte behålla en av delarna så jag kan göra en ny kaka nästa vecka,har hört att han är supergod.

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Härligt att komma hem till ett nystädat hus! Duktig martin!

Kollade upp nästa fredag och det funkar :-)!

Kram o trevlig helg!

Skolgatan sa...

Åh vad bra Jenny,då blir Ebba glad:-)

Nu har jag bara några sidor kvar i Felix-boken,vi har sett Johan 5 och sen undra jag om du vill ha en Herman. Ni kan ju kika förbi imorgon förmiddag om ni har tid annars kanske vi svänger förbi er efter dopet.

Kram

Patricia sa...

Om du får någon herman som du inte blir av med kan du gärna säga till =) Jag tar gärna en =) Kramar

Jenny H sa...

Gulliga du!
Då har man både en bok och en film att se fram emot!
Jag tar gärna en Herman om han behöver ett hem! Jag ska ta hand om honom som om han vore mitt barn :-)! Att jag sen tänker käka upp delar av honom behöver vi ju inte prata högt om..
Här är lite körigt på förmiddagen så har vi inte dykt upp så går det jättebra att ni kommer förbi efter dopet!

Kram o ha en bra dag!