SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 10 november 2009

Fikat med gamla vänner:-)


Idag åt jag frukost fika med Emma och Kristin. Vi har känt varandra jättelänge och det är så skönt med "täta" gamla vänner för även om man inte ses så ofta så känns det aldrig obekvämt eller att det blir tyst och jobbigt. Det är som man inte har vart ifrån varandra,det är riktiga vänner det:-)
Blev en trevlig stund men tyvärr går tiden alldeles för fort,vi ska iallafall ses snart igen och gå ut och äta.
Nu ska jag fixa inför jobb och dagis,ha en bra tisdag!

6 kommentarer:

Fisan sa...

Skönt med såna vänner. Du är en sån vän för mig, även om vi inte har känt varandra riktigt lika länge!
Puss!

Skolgatan sa...

Ja Fisan,du är också en sån vän för mig,puss!

Emmas keramik sa...

Det är riktigt skönt med gamla trygga vänner. Jätte mysig fika. <3 Men fy va ful bilden blev!!!!haha ser ut som Lucas pussar på Alva, haha va gulligt.

Jenny H sa...

Såna vänner ska man vara rädd om!

Hoppas det går bra på jobbet ikväll! Jag har varit lite barnvakt här ikväll åt dina ögonstenar för Martin var här och hjälpte Mojje lite..

Ses imorgon!

Kramar!

ylvisen sa...

Va trevligt! Skönt med sånna vänner!

kram

ylvisen sa...

Du jag förstår att inte Ebba gnällde efter sin spruta, hon är ju som felix en riktig hårding! :)

Jag har registrerat mig på din länk men får ingen aktiveringslänk skickad? Har mejlat dom oxå men inget svar?? Konstigt?