SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 25 februari 2011

Fredag

En skön dag som började med en promenad med Fia och barn. Ja nu är vi friska igen.

Annars har vi haft det ganska lugnt med städning,tvspel och Mora träsk:)

Lucas har vart på kalas hos Espen,dom hade vart i gympasalen och han hade haft jättekul,han var helt slut och somnade i soffan efter fredagstacosen.

Jag har fredagsmys med Macadamianötter som jag lärde känna på Jennys smyckesparty,väldigt trevlig nöt:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Skönt att ni är friska!

Råkade köpa dessa nötter av misstag en gång, dom är goda!

Jenny H sa...

Ja de där nötterna är hälsans goda tycker ju jag! Svåra att sluta äta!
Vet inte om det är samma som Ebba och mira haft, troligen är det väl det... Nu är jag dock bättre och imorgon ska jag kunna ta mig ut igen om inget annat tillstöter!

Sköt att se att ni är på bena igen iaf!
Kram!

Jenny H sa...

Väldans goda skulle det stå! Paden ändrar orden trots att jag inte vill :(!