SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 13 februari 2011

Slappardag

Vi skulle åkt till Monkey town idag men imorse klaga Lucas på magont och försökte spy en gång men det kom inget.
Jag la mig i badet efter frukost sen tog jag på mig myskläder och gick och la mig i soffan.

Efter ett tag fick jag ångest för det är så jäkla fint väder,jag tog med mig Ebba,kaffe och pläden och njuter i solen,så skönt. Nu längtar jag till Sälen!






Rätt skönt med en slappardag,hopas ni har en bra söndag.

Lucas verkar inte sjuk nu så vi hoppas inte det blir nått nu när det är sportlov.

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

De ser härligt ut med en kopp i solen!
Hoppas det inte blir nåt mer med Lucas! Sköt om er så ses vi nästa vecka!
Kram!

Jag rockar fett! sa...

Heja heja mer bilder på dig tack! :)

Nice med sol!!

Jag rockar fett! sa...

Heja heja mer bilder på dig tack! :)

Nice med sol!!