SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 18 februari 2011

Ikea

Är ju så bra! Dom har verkligen tänkt på allt,riktigt familjevänligt ställe,toaletter både uppe,nere,inne och ute med skötbord,bajspåsar och fräscht. Familjehörna i resturangen med film,lek,mikro,glass efter maten mm.
Sen att det finns mycket fint till bra pris passar mig perfekt:).




Jag var själv med alla barn och det gick superbra,Lucas lekte i småland första timmen men jag var typ halvklar efter en timme så vi gick några varv till.






Det var trötta barn i bilen på hemresan...

- Posted using BlogPress from
my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH vad synd jag kunde nog följt med dig o varit ivägen trots allt!
För nu är far(morfar)sjuk!!!
Jättesjuk (ja du vet)men han har nog faktiskt feber o allt vad det innebär..;( Så det blev inget fiske:( men imorgon bitti drar jag iväg själv o drar firrarna..;))
Ni kan hälsa på mig på sjön om ni vill? Åk till Karlsborgs camping sen ringer ni o får vägbesk.Vore kul att ses där så Lucas får prova på mormors stora favo..;))
Kram hoppas vi ses då!!!

Mor sa...

Mor alltså (blev något galet)
kan vara vinet..;))

Hanna sa...

tackar :) ja, vi kör på kaffe istället! billigare å godare! :)

trevlig helg! (och blogg, brukar kika in här ibland!)