SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

tisdag 22 februari 2011

Stickning




Jenny ska lära mig sticka raggisar så jag har handlat grejer idag,jag vill ju lära mig direkt så jag har surfat runt på youtube så nu kan jag göra maskor(heter det så:)) men det hjälper mig inte så mycket för jag fattar inte hur man läser ett mönster eller hur man fortsätter med själva stickningen... Kanske ska börja med en halsduk....

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Ska hjälpa dig ska du se! Du kommer fixa det galant!

Kram!

Anonym sa...

Sticka raggisar är jätteroligt. Jag lärde mig i höstas och nu har jag stickat 10 el. 11 par. Fast nu har jag kommit av mig. De sista jag stickade har jag inte ens fäst trådarna på än. Det är inte alls svårt när man har fattat hur man ska göra. / Karin

Mor sa...

HaHa!Sådan mor sådan dotter!!;))