SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

måndag 25 april 2011

Lördag?

Det känns som lördag idag för barnen är lediga imorgon med,skolan och dagis är stängt.

Vädret har ju vart lika underbart idag,jag har börjat rensa på framsidan,löv och ogräs.

Sen har vi vart hos Martins föräldrar på mat,Kerstin hade gjort lamm,jag har aldrig ätit det innan men det var jättegott.



Jag har haft lite kvällsmys med Lucas,vi badade och sen spelade vi Super Mario galaxy 2.

Snart är det big brother!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Åh va gott med lamm! Jag älskar lammkotletter!!

Trevligt med lördag en måndag.. För mig har det ju varit söndag idag.. Imorgon blir det lärarstämma hela dagen och det brukar va lite kul!

BB nu. Har fått mer än nog av damen med stort K!!!

Kram!