SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 16 april 2011

Staket








Detta har hänt på Skolgatan igår och idag,Martin har byggt,Ebba har hjälpt till,jag har oljat och på
måndag ska jag börja måla.

Nästa vecka är alla barnen hemma hela veckan,ska bli skönt att slippa ha några måsten.

Har precis kommit hem från en runda intervall,helt enligt mitt löpschema. Kan inte ens tänka mig klara 1 mil,har så kass kondition,men det är ju därför jag har startat från rent nybörjar-schema.

Nu blir det pizza:)

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Finfint!!

Du ska se att kondisen får fart när du fått struktur på träningen! Heja på!

Natti natti!

ylvisen sa...

Vilket fint staket!

Ska bli kul att se hur ditt löpschema funkar! Bra att börja på rätt nivå! Glöm inte att stretcha! Viktigt! :)

Johanna sa...

jättesnyggt staket. Erik befarar att hans klippning av häcken resulterade i en mkt död häck. Då blir det staket på Prosgatan också!! Vill ha!!!
Kram

Skolgatan sa...

Haha Johanna,kanske är du som hällt nått konstigt i häcken om du hellre vill ha staket;)?