SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 20 april 2011

Tack Hjo

Idag när jag målade staketet kom dom från kommunen och började blåsa löv och köra nån maskin som tog upp löven och bösa massor så jag bävade för att målningen skulle bli förstörd. Men dom var så snälla och blåste åt andra hållet och sen kom han som körde maskinen och prata med mig och sa att dom inte skulle sopa idag för att jag målade,hur snällt är inte det:)? Undra om det är skillnad på liten och stor stad när det gäller sånt,om jag hade bott i Stockholm,hade dom skvätt ner mitt staket då tro?

2 kommentarer:

Jag rockar fett! sa...

Det var ju fantastiskt, they love Hjo :)

Jenny H sa...

Underbart! Den där löv maskinen var på jobbet igår också och den var mycket intressant att kolla på för småfolket!

Fredag kv är vi bortbjudna men kan ni ses på dagen?

Kram kram!