SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 7 april 2011

Mira 1 år

Ännu en dag med sol,jag och Ebba var nere vid backarna medans Lucas var i skidskolan. Vi åkte pulka och var i lekparken.



Nu har vi haft 1-års kalas för Mira,hon fick presenter och åt glass men det tyckte hon inte var så gott.












Fick kläder och böcker:).

Kul att fira 1-årsdagen i Sälen!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Mor sa...

Grattis till lilltjejen <3<3
Hurra Hurra Hurra Hurra!!!!
Skönt att ni har fint väder!!
Här skiner solen men det BLÅSER så in i den..
Elsa mår finfint på ålderdomshemmet ;)))
Kram!

Jenny H sa...

Härligt att bli firad i Sälen!!
Grattis till Mira "bulan" Kraft!!

By the way, nu funkar blogpress :)!!!

Kram!

Emmas keramik sa...

GRATTIS MIRA!!
Ett år redan ,oj,oj!

ylvisen sa...

PRatade med alexandra förra veckan och hon frågade mig hur gammal Mira var och jag började fundera och kom på att jag inte hade en aning om när hon var född!! Men nu vet jag! Grattis på 1-års dagen från Västerås

Marica sa...

Grattis på 1 års dagen Mira!!! Hoppas ni har det bra allihop!

Helene sa...

Grattis MIra! Det ser ut som ni har det toppen. Kram

Malin sa...

Grattis i efterskott till Mira! Oj va fort tiden går, din lilla bäbis redan ett år! Hoppas ingen mer får magsjuka nu, usch finns ju knappt nåt värre. Kram!