SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 21 maj 2011

Fotboll




Inatt har Lucas haft en kompis här,det blev pizza,chips,film och sen la dom sig och prata.
Idag har han vart på sin första fotbollsträning,så roligt att se dom,alla jagar bollen:)



Skönt väder,jag har målat lite staket,Ebba är hos farmor och farfar så jag passade på medans Mira sov för Martin har vart iväg på jobb.
Nu ska jag njuta av solen och ikväll ska vi till Sofia och Johan,lyxigt.

Skickar heja-på-rop till Ylvisen som ska springa Göteborgsvarvet denna fina lördag! Heja,heja!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Haha ja alla på bollen är ju klassiskt och gäller nog även mig om jag skulle ställa mig på fotbollsplan...

Hoppas ni får/har en riktigt trevlig kväll på Ringvägen! Det tvivlar jag iof inte på! God dessert skulle ni få iaf :)!

Kramen!

ylvisen sa...

Tack!!! Såg dock inte förrän nu!

Kram