SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

fredag 6 maj 2011

Halvvägs




Med dom braiga skorna och en tant som pratar i örat på mig hur långt och fort jag sprungit slog jag rekord idag,5 km på 26:26 jag är så nöjd!

Halvvägs till milen...

Tog en drink med fitline innan jag gav mig iväg och det har aldrig känts så bra som idag,undra om det var en bra dag eller fitline:en?

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Jenny H sa...

Bra jobbat vännen!
Bra dag eller fitline? Ja, du vet redan vad jag tror :)! Tycker du ska ta kvällsdrinken oxå så kroppen hinner återställa sig ordentligt!

Keep up the good work!

Kram!

Anonym sa...

Duktiga du!
Kram från Emma D.

Jenny H sa...

Sv: samma här! Du är min ventilationspartner där!
Ja på söndag lyfter vi luren o skickar hem tjurskallarna!

Hoffa sa...

Du e grym! Kalas bra juh=).

Hoffa sa...

Du e grym! Kalas bra juh=).