SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 29 maj 2011

Kära mor:)

Vi var ute och firade mammsen en sväng.
Ebba är ju inte på topp så hon ville helst sitta i knä.
Lucas och Ebba köpte varsin fun slush,det har dom börjat sälja i Melins kiosk.
Mamma hade bakat,lingonrulle(tror jag det hette)mumsigt!
Gung,gung
Jennys fina Tindra trivs också i Fågelås
Massa,massa grodyngel har dom i dammen.
Och mycket annat som man kan försöka fiska upp med hoven.
Sista veckan av bigbrother och mina favoriter är i final,nu skiter jag i vem som vinner men håller lite extra på Peter...



1 kommentar:

Jenny H sa...

Dina föräldrar bor verkligen så himla fint!! Ett drömläge ju!!
Ebbisen ser trött ut men piggare än på förra veckans kort iaf!

Ja visst är det så himla bra att våra favvisar är i final!!! Igår höll jag på att bli tokig när Peter åkte ut... För att sen komma in igen :)!
Heja Peter o Martin säger jag!

Kram!