SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 15 maj 2011

Seg

Känns att det blev kanske nått glas för mycket vin igår,lite halvslö. Men jag har vart ute på en promenad med Fia i regn och sol,konstigt väder men det piggade upp.

Sen har vi vart hos min mor och far,Lucas har kört fyrhjuling och jag fick kaffe.

Ikväll är det mästarnas mästare,hockey och big brother,vet inte hur jag ska få ihop detta:).



<3<3<3

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Tack för tipset! Den verkade riktigt bra vilket är en förutsättning för 350:-...

Spännande ikväll! Jag hoppas herr gurka får åka hem!

Kram!

ylvisen sa...

Snacka inte skit om gurkan, vi västeråsare är ju bra folk....

Ha ha snygg bild!

Jag kan fortfarande inte skicka bilder....