SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

lördag 11 juni 2011

Lördagsgodis




Nu har jag sjunkit ner i badet med mitt godis. Har jag glömt berätta att jag och Sofia har tummat på att inte äta godis på ett år,vi började den 22 maj och än så har det vart plätt-lätt! Dock får vi äta mörk choklad så det kanske är det som har hjälpt mig och vin är ju gott som godis....;)

Idag har jag målat fönsterfoder,dom blir gråa samma färg som staketet,staketet väntar också på en andra strykning,phuu det tar aldrig slut med målningsjobb.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Kommer bli skitsnyggt hos er!! Eller förresten, det är det ju redan nu...

Ja kom du! Jag fyller plaskbassängen och fyller på vinglasen så ska vi väl klara oss :)!?

Må gott!

Kramen!

Mor sa...

Utan godis överlever man lätt..;)
Fast vinet är ju livets vatten o utan det funkar det inte..:)så ä dä!!

Kram!