SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 8 juni 2011

Sängen

Det var längesen jag la mig så här tidigt,saknar big brother finns ju inget att se på längre:(.

Men idag är jag trött så nu ska jag välja vad det blir för sovTV,sovTV=svenska serier man kan utantill så man kan ligga och lyssna,veta vad som händer utan att titta:),några exempel är Segemyhr(vet ej hur det stavas),rena rama Rolf,SvenssonSvensson,solsidan,full frys mm.

Jag har målat hela eftermiddagen,när Martin kommer hem går jag ut,nu är det röda klart så långt jag tänkt så imorgon blir det foder som ska bli grå. Ska fota snart så ni får se hur fin vår gamla smedja blir.

Godnatt världen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Var är min kommentar?
Lämnade en strax före 23 igår men den verkar va puts väck nu!
Bah!

ylvisen sa...

Låter fint, det vill vi se!