SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 12 juni 2011

Sol igen

Efter jag målat några fönsterfoder så tog jag med Ebba och Mira på en promenad,Lucas var och lekte med en kompis.



Vi köpte glass.



Och kollade på fåglar i hamnen.

Dom bygger om fiskeboa så snart kan man sitta där inne med utsikt över hamnen,kommer bli kanon. Rökt röding slår det mesta i matväg!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Mor sa...

MMM..Mysigt!!!

ylvisen sa...

Åh det blir ännu mysigare nere vid hamnen!!

Va duktiga ni är ang godis-vadslagningen, skulle jag aldrig klara. Åt typ 1 kg igår efter pizzan, men först spydda jag hela dagen fram till kl 17 så det kanske jämnade ut sig...

Jag vill se lite målningskort! Eller är det ett trick så jag ska komma och hälsa på :)

Och JA det är samma klänning som jag hade på ditt bröllop :) Det var ju ingen där i lördags som hade sett den och den var inte använd sedan jag hade den i på erat bröllop :)