SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

torsdag 30 juni 2011

Resturang Bryggan







Vi började med vitlöksbröd,tzatsiki och rose.






Sen fortsatte vi med black and white och en flaska rött.






Avslutade med jordgubb och champagne-sorbet och kaffe.

En mycket trevlig kväll och Jenny verkade lika nöjd med kvällen som jag och Camilla. Resturang Bryggan ligger nere i Hjo hamn och har så god mat,är ni i Hjo så är det där ni ska äta.

Nu ska jag packa inför Ullared!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Herregud! Jag var MINST lika nöjd som er!! Lyx att bli utbjuden på restaurang!! Och va gott allt va!!
Tack igen!!!!!!!!!

Kram!

ylvisen sa...

FAN VA GOTT!!

Äh det där jävla stället får man ju inte ta in dubbelvagnarna på.... ha ha gör mig ingenting för jag ska ALDRIG mer gå dit med barn :) Förstår att ni hade trevligt! Gud vilken bra idé, förstår att Jenny är nöjd!

Ja det var faktiskt din idé att jag skulle gå till gropen, ha ha!! Nä det var ju inte direkt så att du upplyste mig om att vi bodde nära en badgrop :) Som sagt, nästa gång armpuffar, badklädr och ingen iphone med...

Ha det nu så himla kul i Ullared!

KRAM