SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

söndag 1 januari 2012

Årskrönika

JANUARI:



Nyår firades här





Ebba fyllde 5 år


Jag och Ebba var och hälsa på i Västerås









Köpte ny kamera

FEBRUARI:



Is på Vättern



Fiska i Karlsborg med mormor



Sportlovet tillbringades med kräksjukan



Lucas fyllde 7 år

MARS:



Martin blev 35 år



Jag och Ebba var hos Västeråsarna igen och firade Ylva som blev 34 år



Jag fyllde år och snön låg tjock



Plötsligt hände det,+-grader och blåst gjorde så snön försvann fort



Var och lyssnade på Pär Johansson från Glada Hudik



Cykelpremiär



Och jag blev gråhårig:)

APRIL:






Vi åkte till Sälen,helt underbart väder



Mira fyllde 1 år där,fick åka hem 1 dag tidigare då kräksjukan hittade dit.



Blev staket på framsidan



Påsken kom och även solen,jag och Fia hade en riktigt härlig dag vid solväggen på påskdagen.

MAJ:



Värmen kom och vi doppade fötterna i Vättern



Vi målade fasaden



Ebba fick lunginflammation:(

JUNI:



Martin byggde trapp



Vi var på gladiatorer-inspelning som börjar sändas på lördag tror jag.



Lucas började simskolan



Midsommar firades hos Katta och Sebastian



Var mycket häng på badet



Bjöd Jenny på sommarpresent,3-rätters på bryggan.

JULI:



Tjejtripp till Ullared



Västeråsbesök






Bröllopsfest



Sunny standup i Varberg






High chaparall



Borås djurpark






Göteborg

AUGUSTI:



Tjejfest!



Vinkväll



Lucas började 1-an



Kantarellplockning

SEPTEMBER:



Barnen åkte till mormor och morfar och jag och Martin var på Elin och Andreas bröllopsfest.






Underbar tripp till Idre!

OKTOBER:





Fick ta avsked av min finaste Elsa<3






Grilla korv vid Vättern



Hälsa på Jennie



Hämtade hem Bella



Ullaredsresa



Och hotellnatt i Göteborg



Bella växer så det knakar;)

DECEMBER:



Pepparkakshus



Västeråsbesök



Lucia



Hann med en pulkaåkning



Julenfirades här hemma



Älskade mamma fick opereras:(



Nyår firades med dom bästa(tyvärr blev det inga bra kort..)

Nu ser vi fram mot 2012,Mira ska snart börja dagis och jag återvänder till jobbet!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Vad kul att läsa om året! Kanske snor den där idéen med årskrönika....

Pussar!

ylvisen sa...

Skitkul och se!! Fiiiina kort! Ha ha va smal jag va :) snart repris ;)

Kram

Annelie sa...

Det är bra med tillbakablickar, då inser man att man faktiskt uträttat en hel del saker! :)

Gott nytt år!