SKOLGATAN

SKOLGATAN
Här härjar jag 3-barnsmamma som började blogga för att berätta om vårat mellersta barn som har downs syndrom

onsdag 4 januari 2012

Nyårslöfte 2012

Så härligt med plåttak,låter som det ska lyfta och lämna oss när det blåser och som att sova i en husvagn när det regnar,inatt har det både regnat och blåst.

Lucas har en sovkompis här och han vaknade lite tidigare än vad vi är vana vid men nu när jag är uppe är det skönt,själv i soffan,nyhetsmorgon och kaffe.

Har jag sagt mitt nyårslöfte?

Jag och Sofia har förlängt vårt godisförbud fram till nyår,vi har hållt upp sen 22 maj och det har inte vart några problem så vi kör vidare,choklad(minst 70%)är tillåtet.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

farmor sa...

Det verkar sunt att bara hålla sig till choklad!För tar man bara en smågodis så är det kört med sockersuget!!Vi mår bra och har kommit oss igång.
Kramar farmor